اخبار معاونت - آرشیو

اختتامیه دومین دوره طرح اندیشه تمدن ساز و جلسه هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی زابل

اختتامیه دومین دوره طرح اندیشه تمدن ساز و جلسه هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه با موضوع «ضرورت آشنایی دانشگاهیان با اندیشه های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی» با حضور دکتر میرزایی رئیس دانشگاه ، حجت الاسلام و المسلمین شیخ(مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه) معاونین دانشگاه، دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه، مدیر گروه معارف اسلامی و اساتید دانشگاه روز سه شنبه ۱۴۰۲/۳/۳۰ در سالن کنفرانس ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید.

ادامه مطلب

هفته مبارزه با مواد مخدر گرامی باد. (۳۰خرداد لغایت ۵تیرماه)

مشکل جهانی مواد مخدر یک مسئله پیچیده است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از افرادی که مواد مخدر مصرف می کنند با انگ و تبعیض اجتماعی مواجه می شوند که می تواند به سلامت جسمی و روانی آنها آسیب بیشتری وارد کند و آنها را از دسترسی به کمک مورد نیاز باز دارد. روز  جهانی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر یا روز جهانی مواد مخدر هر ساله در ۲۶ ژوئن برای تقویت اقدام و همکاری در دستیابی به جهانی عاری از سوء مصرف مواد مخدر نامگذاری شده است.

ادامه مطلب

بازدید

بازدید نظارتی کارشناسان اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی و آشامیدنی و آزمایشگاه کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه از واحد تولیدی کارخانه آرد چاه نیمه واقع در شهرستان نیمروز

ادامه مطلب