شرح وظایف متصدی امود دفتری
شرح وظایف کارشناس متصدی امور دفتری و بایگانی
1-اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه
2-ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در دفاتر مربوط
3- بایگانی نامه ها و مدارک پیوست آنها با توجه به دستور العمل بایگانی در پرونده های مربوطه
4-انجام هماهنگی آزمایشگاه با مراکز و معاوت در صورت ارجاع مافوق
5-تهیه گزارش و آمار و عملکرد ماهانه و سالانه در صورت ارجاع مافوق
6-پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذی ربط امکان پذیر است.
7-حفظ و نگهداری نامه ها ،اوراق ،اسناد،مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی
8- پاسخ گویی به نامه ها از طریق اتوماسیون اداری
9-انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف