نسخه پیچی برای امید آفرینی

۰۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۲:۴۸ کد : ۶۵۳۱ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۲۰
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در راستای دعوت مردم به حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، دارو سازان فرهیخته سراسر کشور را به پویش "نسخه پیچی برای امید آفرینی" دعوت کرد.
نسخه پیچی برای امید آفرینی

 *به گزارش ایفدانا؛ در اطلاعیه این دعوت آمده است:* 

  •  داروسازان در تکمیل زنجیره ارزشمند درمان کشور، نقش موثری را در تامین، توزیع و عرضه فرآوردهای سلامت محور برعهده داشته و حلقه های به هم تنیده و موثر این مسیر مقدس را به هم متصل می‌کنند. 
  •  تردیدی نیست که این مهمترین و موثر ترین ارکان حوزه درمان در شرایط کنونی که کشور در آزمون بزرگ مردم سالاری دینی قرار گرفته است، حضور پرشکوه و غرورآفرین شان در مبنایی ترین رکن مشارکت اجتماعی - سیاسی جمهوری اسلامی ایران یعنی انتخابات ضروری است. داروسازان عزیز می توانند با شرکت در پویش "نسخه پیچی برای امید افرینی"، کأنهم بنیان مرصوص در مقابل خواسته شوم دشمنان قسم خورده مردم ایران نقش آفرینی کنند. 
  •  مبنی بر این دعوت، داروسازان گرامی برای حضور در پویش می توانند روپوش سفید بر تن در محل فعالیت خود اعم از داروخانه، شرکت های توزیع کننده و تولیدکننده دارو حضور پیدا کرده و ضمن دعوت از مردم و همکارانشان برای مشارکت در انتخابات و ضبط فیلم های مربوطه، آن را برای روابط عمومی سازمان غذا و دارو ارسال نمایند. 
  •  داروسازان ارجمند از اقصی نقاط کشور می‌توانند پیام‌های ویدیویی امیدآفرین و انگیزشی خود را، ضمن انتشار در پایگاه‌های خبری و کانال‌های مردمی در پیام‌رسان های داخلی، به شماره ۰۹۱۲۶۵۱۵۷۵۵ در پیام رسان‌های "ایتا" و "بله" ارسال و یا به روابط عمومی معاونت غذا و دارو در مراکز استانی خود تحویل دهند.
  •  لازم به ذکر است، خلاقانه و پر بیننده ترین ویدیو ها شایسته تقدیر خواهند بود و از درگاه های اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو نیز منتشر خواهند شد.

نظر شما :