فواید استفاده از لیبل اصالت بر روی تجهیزات پزشکی

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۲ کد : ۵۸۲۶ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۵۲
فواید استفاده از لیبل اصالت بر روی تجهیزات پزشکی
  • اصلی ترین فایده ای که به کار گرفتن طرح برچسب اصالت تجهیزات پزشکی آن است که به وسیله این روش می توان مانع بزرگی بر سر راه قاچاق تجهیزات و ابزار پزشکی ایجاد کرد. در واقع قاچاق هر نوع محصولی باعث می شود که تولیدکنندگان داخلی دچار ضرر مالی فراوان شده و حتی در مواردی دیگر قادر به ادامه کار خود نباشند. دلیل اصلی این امر هم شکستن قیمت هاست.

نکته اینجاست که قاچاق کالا به دلایل مختلف انجام می گیرد. مهم ترین علت این کار عدم کیفیت مناسب محصول است. در واقع اگر محصولی که وارد کشور می شود، دارای کیفیت مناسبی نباشد، اجازه توزیع در بازار را پیدا نخواهد کرد. در نتیجه واردکننده دچار ضرر مالی خواهد شد. در نتیجه افراد سودجو سعی می کنند از طریق قاچاق کالاها را وارد کشور و بازار کنند. متاسفانه این امر در خصوص محصولات پزشکی می تواند باعث بروز خطرهای جبران ناپذیر شود.
برچسب اصالت تجهیزات پزشکی موجب می شود که مصرف کنندگان بتوانند با خیالی آسوده تر کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. اهمیت کیفیت این نوع محصولات و اورجینال بودن آنها نیز قابل کتمان نیست. توجه داشته باشید که این محصولات معمولا قیمت های بسیار بالایی دارند. در نتیجه مصرف کنندگان می توانند با وجود لیبل اصالت کالا، مطمئن شوند که پول خود را بر روی محصول درستی هزینه می کنند.


نظر شما :