ماسک را گران نخرید

عرضه ماسک با قیمت بالاتر از ۱۳۰۰ تومان ممنوع است

۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹ کد : ۳۴۳۴ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۲۷۲
معاون وزیربهداشت و رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه قیمت ماسک بالاتر از ۱۳۰۰ تومان گرانفروشی محسوب می شود، گفت: گروه های بازرسی فعال در سراسر کشور این موضوع را رصد می کنند. از مردم نیز می خواهیم که موارد تخلف را حتما به معاونت های غذا و داروی محل یا سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.
عرضه ماسک با قیمت بالاتر از ۱۳۰۰ تومان ممنوع است

 

به گزارش وبدا، دکتر محمدرضا شانه ساز، در نشست خبری که در استودیو سلامت وزارت بهداشت و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درخصوص قیمت های عرضه ماسک بالاتر از ۱۳۰۰ تومان، اظهار کرد: قیمت ماسک ۱۳۰۰ تومان است و درحال حاضر به دلیل نظارت های انجام شده، قیمت خرید داروخانه و سایر فروشگاه های زنجیره ای و تجهیزات پزشکی بر اساس اطلاعات موثقی که داریم کاهش یافته است. بعضا ممکن است داروخانه ای بگوید که فاکتور گران خرید داریم، در این زمینه نیز نامه نوشتیم که یا باید آن ماسک ها را مرجوع کنند یا فاکتورهایشان اصلاح شود.

قیمت ماسک بالاتر از ۱۳۰۰ تومان گرانفروشی است

وی تاکید کرد: ماسک نباید بالای ۱۳۰۰ فروخته شود و در غیر این صورت گرانفروشی و تقلب محسوب می شود و با فرد خاطی برخوردهای تعزیراتی انجام خواهد شد. گروه های بازرسی فعال در سراسر کشور این موضوع را رصد می کنند. از مردم نیز می خواهیم که موارد تخلف را حتما به معاونت های غذا و داروی محل یا سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند. در حال حاضر تولیدات ماسک در کشور بسیار بالاست و بالاتر هم می رود و کمبودی در این زمینه نیست.

دکتر شانه ساز گفت: قیمت ماسک را ظرف دو سه هفته گذشته، با پیگیری های جدی که انجام شد و با کمک همکارانمان در سازمان حمایت از مصرف کننده و وزارت صمت به قیمت رسمی خودش برگرداندیم و در حال حاضر ماسک با کیفیت در تمام داروخانه های کشور با قیمت 1300 تومانی قابل تهیه است.

کلید واژه ها: ماسک گران فروشی


نظر شما :