معاونت غذا و دارو

برگزاری سومین جلسه پایش عملکرد معاونت غذا و دارو

۰۳ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۸ کد : ۱۲۰۹ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۶۸۹
سومین جلسه پایش عملکرد معاونت غذا و دارو در سالجاری با حضور مدیران واحدهای زیرمجموعه معاونت برگزار گردید.
برگزاری سومین جلسه پایش عملکرد معاونت غذا و دارو

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زابل، در مورخه 97/2/4 جلسه پایش عملکرد و برنامه ریزی حوزه های زیرمجموعه معاونت غذا و دارو به منظور برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد در خرداد ماه سالجاری و برنامه ریزی فعالیت های حوزه های زیرمجموعه در تیرماه ، برگزار گردید.

معاون اجرایی معاونت غذا و دارو زابل گفت: در ابتدای این جلسه موارد مطروحه و مصوب در جلسه قبل عنوان و سپس هر یک از واحدهای تابعه به ارائه گزارش موارد مصوب و همچنین عملکرد خود در خرداد ماه پرداختند.

مهندس شهرکی تصریح کرد : جلسات پایش عملکرد و برنامه ریزی معاونت غذا و داروی زابل در ابتدای هر ماه و بطور ماهیانه برگزار می گردد و موضوع این جلسات، تحلیل پیشرفت برنامه های اختصاصی حوزه با تاکید بر برنامه های عملیاتی و خاص، شناخت علل و عوامل انحراف فعالیتهای برنامه عملیاتی از زمانبندی تعیین شده ، شناسایی نقاط ضعف  و ارائه راهکارهایی برای جبران تاخیرها می باشد.

وی افزود: در پایان پس از ارائه گزارش، عملکرد واحدهای تابعه توسط دکتر میری معاون غذا و دارو مورد پایش و پس از بحث و تبادل نظر با سایر اعضاء، در خصوص اهم فعالیتها و  اقداماتی که می بایست در ماه آتی انجام پذیرد ، برنامه ریزی گردید.

لینک خبر


نظر شما :