معاونت غذا و دارو

کنترل سطح عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۲ کد : ۱۲۰۷ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۶۷۴
در گشت مشترکی که با حضور نمایندگانی از اداره نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زابل، اتاق اصناف و مرکز بهداشت شهرستان زابل انجام گرفت، تعدادی از فروشگاه های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی سطح شهر مورد بازدید قرار گرفت.
کنترل سطح عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو در گشت مشترکی که با حضور نمایندگانی از اداره نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زابل ، اتاق اصناف و مرکز بهداشت شهرستان زابل انجام گرفت، تعدادی از فروشگاه های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی سطح شهر مورد بازدید قرار گرفتند.

حبیب اله شهرکی معاون اجرایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت:  این بازدیدها به منظور کنترل و بررسی لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه اقلام غیر مجاز و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی بطور مستمر و ماهیانه  انجام می گیرد.

مهندس شهرکی ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی به مردم در راستای اجتناب از خریداری اقلام آرایشی و بهداشتی غیرمجاز که به صورت قاچاق وارد کشور شده و در برخی معابر با قیمت‌های پایین به فروش می‌رسند، گفت: مردم حتما از فرآورده‌های سلامت محور که شامل کالاهای آرایشی، بهداشتی دارای برچسب اصالت می باشند استفاده کنند.

گفتنی است طی این بازرسی ها، از 4  مرکزعرضه محصولات آرایشی و بهداشتی بازدید بعمل آمد ،که این مراکز از لحاظ شرایط نگهداری محصولات ، سلامت محصولات و برچسب اصالت و تاریخ تولید و انقضاء آنها مورد بازرسی قرار گرفتند.

لینک خبر


( ۲ )

نظر شما :