روش‌های استعلام اصالت فرآورده‌های سلامت

۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۱ کد : ۱۰۶۹ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۱۲۳۸
روش‌های استعلام اصالت فرآورده‌های سلامت

روش‌های استعلام اصالت فرآورده‌های سلامت

راه‌های استعلام فرآورده‌های سلامت محور، " برچسب کنترل اصالت و رهگیری و ردیابی فرآورده‌های سلامت (TTAC) " از طریق چند روش زیر امکان پذیر است:

 برای کنترل اصالت فرآورده‌ها، پس از کنترل برچسب از لحاظ مخدوش بودن و پاره نبودن آن، لطفا به دقت قسمت قابل خراشیدن روی برچسب را بخراشید( توسط لبه سکه و ...) تا اعداد کد اصالت (16 رقمی) که زیر بچسب قرار دارد نمایان شود. کد اصالت (16 رقمی ) از طریق تلفن، پیام کوتاه،  (sms) سایت و نرم افزار موبایل قابل بررسی می‌باشد.

  1. کنترل اصالت فرآورده از طریق پیام کوتاه

    کد اصالت مربوطه را با تلفن همراه و توسط پیام کوتاه (sms) به شماره  20008822 ارسال کنید ، پس از چند لحظه پیام مربوط به آن کد به تلفن همراه شما ارسال می‌شود.( در صورتی‌که حداکثر ظرف 10 دقیقه پیامی دریافت ننمودید کد اصالت مربوط را مجددا ارسال نمایید.) پس از ارسال کد اصالت توسط تلفن همراه(sms)  با توجه به وضعیت کد وارد شده یکی از پیام‌های ذکر شده برای همان تلفن همراه ارسال خواهد شد.

  2. کنترل اصالت فرآورده سلامت محور از طریق سایت

برای کنترل اصالت فرآورده خود توسط سایت به آدرس TTAC.IR مراجعه کنید.

روی لینک استعلام کد رهگیری کلیک کنید.

کد اصالت 16 رقمی یا UID مورد نظر را به طور کامل و با دقت وارد کنید.

پیام مربوط به کنترل اصالت فرآورده قابل رویت است.

  1. کنترل اصالت فرآورده از طریق نرم افزار موبایل

با استفاده از این برنامه می‌توانید به اصالت فرآورده و کاتولوگ الکترونیکی دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی- دارویی، فرآورده‌های طبیعی، گیاهی و سنتی، مکمل‌های غذایی- دارویی، محصولات آرایشی و بهداشتی، فرآورده‌های غذایی و سایر فرآورده‌های سلامت محور دسترسی پیدا کنید.

 


( ۴ )

نظر شما :